Parmezaanse Kaas Geroosterde Groenten en Tortellini

zaterdag, augustus 23, 2014


Toen ik op het internet de combinatie van geroosterde groenten en tortellini tegen kwam wist ik dat het iets was dat ik moest proberen. Ik had nog wat restjes van een groenten gratin, en deze kwamen mooi van pas.

Ik zette wat muziek op en begon met het snijden van de groenten.


Ingredients
  • 1 kleine aubergine, in stukjes gesneden
  • 1 courgette, in stukjes gesneden
  • 2 eetlepels olijfolie
  • 2 cups cherry tomaten, gehalveerd
  • 1 medium zoete aardappel ( kook het voor de helft van de tijd )
  • 3 teentjes knoflook, geraspt
  • 1 eetlepel vers gehakte rozemarijn
  • 1 zoete ui, fijn gehakt
  • grof zeezout naar smaak
  • vers gemalen zwarte peper naar smaak
  • 1 pak tortellini kaas
  • geraspte Parmesaanse kaas
Verwarm de oven voor op 200C.

Bereid alle groenten en knoflook op een bakplaat bekleed met bakpapier, en besprenkel het met olijfolie. Zorg er voor dat je alle groenten 'dekt' in de olijfolie. Bestrooi het met zout, peper, rozemarijn en Parmezaanse kaas.

Plaatse de bakplaat in de oven en rooster de groenten op 200C voor 40 minuten.

Kook de tortellini volgens de verpakking en giet af wanneer het klaar is.
Combineer met de geroosterde groenten en strooi er nog wat Parmezaanse kaas over.



You Might Also Like

0 reacties

Google+ Followers

Populaire posts

Pinterest