Wrap met Aardbeien en Geitenkaas

maandag, januari 05, 2015


Kijkend naar de saaie grijze lucht buiten, merkte ik dat mijn hart ontzettend staat te springen om de lente. En als het weer niet mee zit, wat is er dan beter dan de lente gewoon op je bord te creëren?

Dit heerlijke recept vond ik in één van mijn favoriete kookboeken, The Forest Feast. Hoe heerlijk klinkt een wrap met geitenkaas en aardbeien? Het water liep me in de mond toen ik er alleen al aan dacht.

Mijn partner en ik aten dit als lunch. Het is ook een heerlijk recept voor potlucks en picknicks. Laat die lente maar komen!



Ingrediënten
  • aardbeien, in plakjes gesneden
  • tortilla wraps
  • handje rucola
  • olijfolie
  • balsamico azijn
  • zout
  • versgemalen zwarte peper

Verwarm de wraps in een koekenpan gedurende 20 seconden, en laat ze vervolgens afkoelen.

Besmeer de wraps met geitenkaas en doe er plakjes aardbeien op. Voeg wat rucola toe en besprenkel het met balsamico azijn, olijfolie, zout en peper.

Rol de wraps op, en genieten maar.


© Recept van The Forest Feast




You Might Also Like

2 reacties

Google+ Followers

Populaire posts

Pinterest