Sinister Cider Mocktail voor Samhain

woensdag, oktober 28, 2015


Ik vind het heerlijk om Samhain te vieren, en dit doe ik meestal door samen met mijn partner naar oude horrorfilms uit de jaren '30 en '40 te kijken, de lichten te dimmen, kaarsen aan te steken, genietend van sinistere hapjes en drankjes.

Sinds 2013 heb ik alcohol volledig uit mijn leven verbannen, en vind ik het leuk om non-alcoholische drankjes te verzinnen. Deze heb ik overigens niet zelf verzonnen, maar komt van Martha Stewart.

Ingredienten - 2 personen
  • 2 lady appels, in stukjes gesneden
  • 1 limoen, in partjes gesneden
  • 4 eetlepels agave siroop
  • 4 eetlepels appel cider
  • 8 eetlepels ananassap
  • ijs
  • soda water
  • orange soda

In een cocktailshaker stamp er de appels en limoen. Voeg er de agave aan toe, de cider, ananassap en vul met ijs.

Dek de cocktailshaker af en schud goed tot het gemixt is. Giet het in een martini glas en doe er een scheutje soda water bij, en een vleugje orange soda.

Tip: voor een suikerrandje aan de rand van het glas, bevochtig de rand en dip het in de suiker.



You Might Also Like

0 reacties

Google+ Followers

Populaire posts

Pinterest